dilluns, 21 de març del 2011

Caperucita Roja

Jo he fet el poster sobre la pel·lícula de Caperucita Roja. Per fer-ho, he anat a la pàgina web de Glogster edu, on m’he hagut de registrar, per poder accedir-hi. Allà vaig posar ‘’crear nou glog’’, hi em va aparèixer un poster, on hi havia a un dels costats una finestra per editar el meu poster. Primer vaig posar un fons que es relaciones amb la pel·lícula, despres ja vaig començar a fer el títols, posar imatges (les modificava i hi posava hombres, per donar una aparença diferent), també hi vaig posar elements per poder escriure l’argument i els personatges. I finalment vaig posar el vídeo del trailer. Per posar-lo vaig clicar a vídeo, link, i ja apareixia el vídeo a la finestra, i per tant l’havia de arrosegar fins al poster.
Per publicar-lo clico a Save or publish i allà poso publicar.



1 comentari:

  1. Hola Marta!!!
    És molt xulo el teu glog, i la foto de fons queda genial!
    La veritat és que tinc moltes ganes de veure aquesta pel·licula, i em fa la sensació que a tu també, així que quan s'estreni, et convido a anar al cinema (si tu vols).
    Espero resposta.

    ResponElimina